پس از یک سال حواشی رنگارنگ وعجیب و غریب در فدراسیون ترای اتلون و رفت و آمد ۲ سرپرست قرار است این فدراسیون بالاخره تعیین تکلیف شود.
پس از یک سال حواشی رنگارنگ وعجیب و غریب در فدراسیون ترای اتلون و رفت و آمد ۲ سرپرست قرار است این فدراسیون بالاخره تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۱۴۵۱۶۱۷

به گزارش جام جم آنلاین، با این وجود برگزاری انتخابات در تاریخ فوق با اشکالات عدیده قانونی روبروست که امکان برگزاری آن را سلب کرده. مهمترین اقدام غیرقانونی در تشکیلات فدراسیون انتخابات کمیسیون‌های سه گانه است.

در دوران گودرزی انتخابات کمیسیون‌های سه گانه برگزار نشد و یکی از دلایل عدم برگزاری مجمع در دوران وی همین مشخص نبودن منتخبین کمیسیون‌ها بود.

در دوره سرپرستی نامنی سرانجام این انتخابات برگزار شد، اما سرپرست وقت فدراسیون کوشید به جای انتخابات، کمیسیون‌ها را با انتصابات مشخص کند!

این تنها اشکال وارده به برگزاری انتخابات پیش رو نیست. ایراد قانونی دیگر در مسیر برگزاری انخابات بحث تعارض منافع است. سرپرست دبیری فعلی فدراسیون و دبیر مجمع انتخاباتی و بازرس جملگی کارمندان دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها هستند. جایی که رئیس آن سرپرست سابق فدراسیون بوده و البته پیش از این سودای ریاست داشته!

بنابراین به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی برگزاری انتخابات باید هرچه سریعتر به این ماجرا ورود کرده و برگزاری انتخابات را تا زمان برطرف شدن ایرادات قانونی به تعویق بیندازد تا شاهد یک انتخابات باطله دیگر نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها